Tuesday, August 4, 2009

Gara-gara Made In India

Arakian, D-i-g-i menawarkan khidmat Caller Tune hingga menyebabkan saya telah memilih lagu Tamil untuk diperdengarkan kepada sesiapa yang menelefon saya. Selain itu juga, Group Caller Tune memudahkan saya untuk memastikan nombor bos saya tidak termasuk dalam senarai pendengar lagu Tamil apabila menelefon saya. Saya telah khaskan lagu yang agak sopan untuk bos saya.

Tetapiiiiiiiiiii...saya lupa yang bos saya mempunyai dua nombor telefon. Hari ini dia telah menelefon saya menggunakan henfon peribadinya. Maka dia telah mendengar lagu Tamil itu.

"Eiii..tu tadi tu lagu apa, Temi?!!" tanya bos saya dengan nada suara seperti tidak percaya. Saya berperwatakan skema di hadapan bos sebenarnya.

Saya tahu bos sudah trauma dengan saya. Saya juga sudah trauma, Bos.

Huwwaaa maluuuuuuuu.... *Bersembunyi di bawah meja sebentar*

5 comments:

Sang Hidup di Dunia said...

wahahahahahah

wahhahahahahaah

wahahahahahahhahahahaha

nasib baik bos tak kata, hello temi, anda harus praktis bahasa melayu walaupun dalam nada dering untuk pemanggil.

:P :P :P

Ummu Auni said...

hahaha...

apakah kalau aku telefon ms temi, akan mendengar lagu tamil juga :P :P

Ney Joe said...

ahahahah kelaka

SangPelangi said...

Hahahahaha.. Saya sangat bergolek-golek membacanya. Kenapalah sanggup bersusah-susah asingkan nombor untuk dengarkan lagu Tamil. Set saja untuk semua. Baru adil. Hihi.

ida ahmad said...

lawak2x.. kang dah padan muka sendiri